instamánia #1

Musím sa priznať, že som tak trochu instagramový maniak. Aj keď zrovna nepridávam miliardu fotiek denne (skôr výnimočne), hrozne ma baví sledovať rôznych ľudí a ich fotozážitky. 
Tematicky sa to často mení, niekedy ma bavia viac krajinky, inokedy make-up, jedlo, cestovateľské, knižné, proste zo všetkého niečo, hlavne to musí byť zaujímavé :) 
Takže som sa rozhodla, že im urobím neplatenú reklamu a ukážem vám pár mojich naj.


číslo 1 patrí slečne z Istanbulu. @elifhanimcik je z Turecka, a to ma na nej zaujalo ako prvé. Žiadna Amerika. Ale fotky ma naozaj krásne. Niekedy trošku retro, plno farieb, kvetinky, knižky. 
Malá ochutnávka:

2. Taza/Naomi Davis (@taza)
www.lovetaza.com je jeden z mojich naojbľúbenejších family blogov. Naomi, Josh a ich tri uplne úžastne detičky, momentálne žijú v NYC (ako inak). Cestujú, varia, majú sa moc dobre. Ona je navyše veľmi pekná žena, a krásne sa oblieka :)

 3. Jaimie Myers (@jaimieemyers)
Niet nad instagramové kontá s jasnou témou, živé, plné farieb, žiadne chmúry, len dobrá nálada!Jamie je spisovateľka, ilustrátorka, fotografka a určite toho zvládne oveľa viac. A tu je malá ukážka toho, čo u nej nájdete:






Páčil sa výber? Máte vy nejaké tipy? Tak sem s nimi! píšte do komentárov, rada objavím niečo nové ;)

1 komentárov:

  1. Moc se mi líbí ten první a třetí, ty barvy... dokonalost! :)
    http://dark-ginger-lady.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

 

Popular Posts

Get In Touch

instagram

prečo začať s la petite planethe?

La Petite Planethe

La Petite Planethe

Helou

O knihách, ktoré som prečítala, o miestach, ktoré som videla, alebo aj o jednoduchých maličkostiach, vďaka ktorým je život veselší. kontakt: dana.koniarova@gmail.com